poniedziałek, 5 marca 2012

Szybki makaron z kurczakiem i pomidorami cherry.

W weekend miałam niezapowiedzianą wizytę znajomych. Chciałam podać coś dobrego, na szybko z tym, że dużo w lodówce nie miałam. Tak oto powstało danie:



Przepis: 

  • 2 łyżki oliwy
  • 1 czerwona cebula, pokrojona w plastry
  • 2 ząbki czosnku, pokrojone cienko
  • 4 filety piersi kurczaka (może być indyk), ok 450g. (doprawiłam je czosnkiem, pieprzem, solą i papryką słodką)
  • 400 g. pomidorków cherry (koktajlowych), przekrojonych na połówki (bardzo pasowyały by "sun dried", ale to następnym razem)
  • 400g. makaronu, ja użyłam do spaghetti, ale szerokie wstążki bardziej by pasowały
  • 150g rukoli

Rozgrzać oliwę na patelni z pokrywką. Wrzucić cebulę i czosnek. Smażyć na ogniu mw. 2 minuty. Dodać mięso i smażyć na średnim ogniu, mieszając, aż lekko się zarumieni. Zmniejszyć lekko ogień i dodać pomidory. Przykryć i dusić, mieszając od czasu do czasu, aż pomidory będą miękkie a mięso usmażone.

Makaron ugotować :) Włożyć do miski, polać sosem i posypać rukolą, wymieszać i podawać.

Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz